lördag, april 07, 2007

Angående eventuella nyförvärv

Daniel Nielsen - kommer nog att presenteras på tisdag eller nått, helt okej rightare som enligt Jens Nielsen skulle gå in i vilket svenskt lag som helst
Björn Bjurling - ett rykte som jag inte vet vart det kommer från, tror det var någon som föreslog han på superstars forum, kommer inte spela i Leksand kommande säsong punkt slut
Lasse Jonsson - skärpning för fan vi måste vara realistiska

Andra namn som jag inte hört någon diskutera men som jag tycker borde vara aktuella är
Mikael Zajkowski - riktigt intressant målvakt som Timrå tydligen är intressade av, skulle inte Leksand kunna vara ett alternativ och bli en given förstemålvakt
Adam Andersson - lite av ett långskott speciellt nu efter två baljor på Linköping men ligger Björklöven på och tror att de har en chans att få honom så bör då Lundström också höra sig för trots att han har ett förflutet i *ora

Sedan så får vi inte glömma bort forwardssidan även om vi har många under kontrakt
Ska jag försöka hitta på ett nytt bra namn på den positionen så skulle det kunna vara Robert Kimby spelandes i Nybro IF. En spelare som gjort det bra de två senaste åren i allsvenskan, har också spelat tillsammans med Johan Hägglund tidigare

När det gäller att bryta kontrakt inför kommande säsong så hoppas jag att Lundtröm släpper iväg några snart så jag inte längre behöver oroa mig för att vi får med oss några rötägg in i nästa säsong.