tisdag, februari 12, 2008

Vatten på kvarnen

Jackman gjorde i och för sig tre assist i debutmatchen, men alla som såg matchen mot Huddinge och/eller hockeykväll där Wikegård också tog upp det på sin pekskärm kan inte vara nöjda med hans defensiva jobb, där han blir totalt bortgjord och bjuder huddinge på ett mål. Känns som jag fått lite vatten på min kvarn, för det är bara att hålla med Wikegård, det var både senap och ketchup på den korven...

Hans defensiv gjorde att han stundtals blev bänkad i Salzburg tidigare under denna säsong, allt enligt en intervju med Greger Arthursson som jag tidigare läst. De där tre assisten kom för övrigt mot Hammarby, ett lag som säkerligen skulle få stryk av sitt eget bandylag i hockey, inte mycket värt enligt mig.

Nej mitt tips är att Jackman också i Leksand och kvalserien kommer få spendera lite längre stunder på bänken.